måndag 8 november 2010

Slö

Oj, jag har förstått detta med alkohol nu. Endast 26 år gammal...
Man ska fasiken inte dricka. Inte när man har barn att ta hand om.
Vi var på party i lördags, mamma tog hand om Emil, men då hon hade fler att kliva upp med på morgonen fick nån av oss lov att stiga upp med Emil. Johnny gjorde det, min kärlek! Jag var däckad hela jäkla dagen. Inte ens när jag somnade i går kväll var jag människa! Inte ens nu...
Emil är hos farmor idag och jag passar på att städa. Skönt att få det gjort ordentligt utan att han ska dra ur dammsugaren, riva fram där jag nyss plockat ihop, plaska ur hinken etc etc. Men, jag hade hellre skitit i städningen och umgåtts med honom idag, men då var det ju det här med slöheten då. Ja, han har nog roligare hos farmor å "faffa" idag. Tur vi har dom nära!
Nu ska jag bara dammsuga, skura toan och köket, sen duscha och vips iväg och gosa med bästa killen ;)

Han har för övrigt blivit så duktig på att prata nu, lillfisen!
"bavva" = Jaffa
"vovvov" = vov vov
"kack kack" = kvack kvack
"pampa" = lampa
"pappa" = pappa
"teh" = tutte
"tah" = borta
Det finns nog fler, men kommer inte på :) han härmar allt man gör, man bara smälter hur underbar han är! Så duktig... Mammas kille!!!!!!!!!
Han ska aldrig få dricka giftiga drycker... Jag ska aldrig mer göra det heller, hö hö. Den har man ju aldrig hört förr ;)

3 kommentarer:

  1. Haha nej visst brukar det låta så några dagar efter.. =)

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Klart du får det, skicka till min mail mydde83@hotmail.se ska du få det..

    SvaraRadera
  3. Hallå? Vad hände med uppdateringen? Du har väl inte lagt ner? Come on, hit us with your best shot!

    SvaraRadera