torsdag 3 december 2009

BVC och Babymassage

Hemkommen igen.
Det var så mysigt på föräldraträffen. Vi kommer inte ha någon "riktig" föräldragrupp pga svininfluensan... Däremot kommer vi träffas 4 gånger och få lära oss babymassagen - plus en kvällsträff för bara pappor.
Just idag sov Emil när vi skulle massera, så vi tittade på istället.
Jag mitt tjoller hade även snurrat i hop Drop-In-tiderna på BVC så det var tur att Anna-Lena lät mig väga ändå, för det var inte drop-in idag...
Nu väger guldklimpen 5390 g och är 58 lång, 40 cm huvudomfång. Han växer... :-)
Till min stora glädje kom även min bärsjal idag, en Moby Wrap - Emil har redan invigt den och sover nu sött, nära nära. Så mysigt, för det känns nästan som att vara gravid igen.



















Så här mysigt har vi det nu!
Lite glögg på detta så...

1 kommentar:

  1. Åh, jag var också inne på det här med sjal när grabbarna var småa. Men det slutade ju i katastrof. Gå omkring och bära på två funkade inte så bra =)

    SvaraRadera