måndag 28 december 2009

Julen kom och julen gick...

Visst är det ganska roligt ändå. Man ser fram emot, pysslar och donar inför en dag. En dag på hela året, som tar slut lika fort som den började.
Vi firade jul hemma, i den lugna vrån tänkte jag säga, men det skulle ju varit en lögn. Det var full rulle i stugan - 12 personer, men det kändes mer som 30. Kul hade vi dock, vissa hade roligare än andra ;-)
På juldagen åkte vi upp till mormora, där moder och broder var (med familjer så klart). Det har snöat like hell här nu några dagar. Har enbart suttit inne och tryckt godsaker så idag tog jag och Emil och Jaffa en kortispromenad, men sedan fick fläsket lida eftersom jag då tog tag i lite snöskottning...
Nu ligger prinsen och sover, jag ska ladda batterierna (även mina) till kameran, så jag kan lägga över lite julkort.
En kopp java och en liiiten kaka på detta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar