tisdag 29 december 2009

Vad säger man...

Emil har haft en kanonnatt! Han somnade kl. 20.00, efter en hel flaska ersättning. Provade för att se om han skulle sova lite bättre. Det gjorde han ju! Vaknade vid 03.00 och var hungrig... somnade sedan om för att vakna vid 07 igen. Bra natt för prinsen. Dålig natt för mamma.
Vet inte vad som var fel - skulle kunnat få sova flera timmar i sträck, men jag somnade nog inte på riktigt förrän Emil somnade om efter maten kl. 03.30 cirkus. Är det fullmånen som spökar månne?

Nu sover han igen. I vagnen, och jag hoppas han vill sova ett tag till. Själv lommar jag omkring i morgonrocken ännu. Vädret är aldrig riktigt på min sida för att bege mig till stan. Endera snökaos, eller som idag, för kallt... En annan dag. Och, har man inga planer för dagen, kan man gott strosa omkring oklädd :-)
Det är jag värd...



                             Min älskade Emil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar