tisdag 1 december 2009

Finväder

Jisses Amalia så mycket jag hunnit med... Denna dagen har kännts som en evighet.
Klev upp vid 8-snåret i morse för att få lite egentid då älsklingen (den lilla...) sov!
Sen promenad vid 12, in till Vännäs vid 14 och sen iväg på kalas kl.18. Lille Vincent är redan 1 år - som sagt - tiden springer iväg.

Emil ligger bredvid mig nu i babysittern - ska byta blöja och ta på pyjamasen innan sista målet kl. 21. Nu ska jag köra starkt med detta... Rutinen SKA in! Han ligger och är så söt och suger på sina händer - men gråter inte så jag vet inte om han är hungirg eller om han faktiskt upptäckt sina händer! Gullungen...

Köpte en ny glögg idag. Såg fram emot min kvällsstund med en sup borta flaska - men den var verkligen inte god, så min glögg-stund blev en besvikelse rent ut sagt. Inte köpte jag någon julmust heller, så jag kan inte frossa i det. Blir vatten ikväll...
Den stora älsklingen är... Gissa?!
Jo, i garaget - det måste vara otroligt roligt att bygga flygplan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar