torsdag 6 maj 2010

Tired

Tycker jag alltid är trött nu. Denna veckan har varit så i alla fall...
Har somnat vid 00-tiden och efter hela veckan, sedan upp mitt i natten eller som i morse, kl 06. Då fick jag i alla fall 6 timmars sömn, typ...
Inte är det lätt, men jag ska egentligen inte klaga, då Emil sover riktigt bra, bortsett från någon natt då det är lite bökigare än vanligt. Igår natt tex, vaknade han vid 00 för att bara skrika och vara allmänt missnöjd. Separationsfas eller mardrömmar?

Vad har vi gjort i veckan? Redan torsdag och snart helg igen.

Måndag var det ju bad.
Tisdag... hmm... just det, trött mamma och besök hos Monika å Lova.
Onsdag, i går det, jaadu... då var vi ju bara hemma och jag fick åka på affärn alldeles själv då svärmor var hemma och kunde mysa med lillis.
Torsdag i dag och vi ska dra in till Vännäs för lunch och promenad med Anna å Affe.
I morgon är det fredag och vi har visning av huset, sen är det äntligen HELG.
Då ska jag sova, sova, sova...
















Jag och mitt allt i tjejmössa :-) Som för övrigt min duktiga svägerska virkat.

2 kommentarer:

  1. Tired tierd....same shit
    Det är ju inte klokt vad sömnen pockar på ibland!

    *hihi* Snygga mössor på mor o son

    SvaraRadera