tisdag 24 augusti 2010

Bildbomb














Jag och Emil, juni-10



















Atjooo... Emil 8 månader














Söta kusinen Philippa, idag 8 mån ( på kortet 5-6 mån)















Badkussar, juni -10














Brunbjörn på Orsa Björnpark, midsommar -10














En skön sommarkväll i Bredträsk... Sista helgen i juni -10














Lajbans med semester i Norge, Emil 9 månader, juli -10














Musslor plockade från stranden när havet ebbade... Goda som rackarn!















Fantastiskt vackert!!














Ute på fjorden i roddbåt, ingen hit, men roligt ändå, tyckte Emil... :-)














Maria and the sound of music ;-)














Jag och min prins i husvagnen... Regnig dag på Strundbu Camping i Norge.














Emil tillsammans med Världens i Särklass Bästa Moster :-)














Glad gåvagnskille














Jag och min man (jag med snuständer... :-( )














Emil badar i Vindelälven, 10 månader...


















Haha, så här gör han då han vet att blixten ska komma... SötOngen!














Gott med Nektarin! Emil snart 11 månader...  Mamma älskar dig!

3 kommentarer:

  1. Halloj! Jätte fina bilder Maria! Hehe ja fan så rädd ja vart alltså, så fin han är eran Emil. När blir nästa Onge då? Ja tack så mkt känns otroligt spännade måste ja säg :) kram

    SvaraRadera