lördag 28 augusti 2010

Buzzador

Jag vet inte om så många vet vad en Buzzador är.
Jag ska förklara!


Buzzador är en marknadsföringskanal. Istället för att företaget lägger pengar på tex annonser, radioreklam etc så går man ut till konsumenten direkt som får prova produkterna/tjänsterna och sedan dela med sig av sin uppfattning till andra. 
Detta kallas Word Of Mouth Marketing och är den snabbast växande mediekanalen! Jag får tex en inbjudan till en kampanj via e-post, det kan gälla barnmat, videofilmer, kortspel, whatever. Jag läser igenom inbjudan och sedan anmäler jag mig om det känns intressant att vara med. Efter ett tag får jag veta om jag kommit med i kampanjen och då får jag tex hem 10 olika barnmatsburkar som jag ska pova och sedan dela ut till mina vänner för att få höra vad de tycker om produkten. Sedan ska jag lämna rapport osv till Buzzador...


Nu söker de fler Buzzadorer, läs nedan:



Just nu söker Buzzador med ljus och lykta efter vissa målgrupper till ett par av höstens kampanjer. De kampanjer vi behöver fler Buzzadorer till är följande:

- En kampanj som riktar sig mot föräldrar med barn födda mellan 1 juli 2010 och 1 september 2010. Det rör sig alltså om riktigt små bebisar, och även gravida som beräknas föda inom de närmaste dagarna! Inbjudan till denna kampanj kommer gå ut till målgruppen under september.

 
- En kampanj som riktar sig till föräldrar med barn födda mellan 1 jan 2009 och 17 mars 2010, det vill säga barn som är ca 6-18 månader gamla. Inbjudan till denna kampanj kommer gå ut till målgruppen inom bara några dagar, så ju snabbare du registrerar dig som Buzzadorer desto större är chansen att du blir inbjuden till denna kampanj.








 

Är du intresserad av att bli Buzzador?
Registrera dig via denna länk: https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=LottaMia


 

Du måste registrera sig som Buzzadorer senast 5 september för att höja dina chanser att komma med i kampanjen!


Prova, det är jätteroligt att få vara med och prova nya produkter!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar