måndag 23 augusti 2010

Where to start

I morgon ska jag ta mig i kragen och ordna till bloggen! Fåglarna stör en aning tycker jag...

Fått lite sömn senaste dygnet så jag antar att törnrosa kommer falla in i sin sömn direkt hon lägger huvudet på kudden. Snart vill säga. Emil vaknar väl i vanlig ordning vid 01-tiden, det brukar vara så nuförtiden! Då får han sova med mig/oss... Han sover bra nu, men måste ta mig i kragen och få han att sova hela natten i SIN säng! Det mår nog alla parter bra av.

4 tandsingar är på gång i överkäken varav en hörntand är mest fart på, han kommer bli en liten vampyr... Bäst att sova med ett öga öppet på nätterna nu då :)

Har haft en trött dag. Det påverkar tålamod och humör och när jag ska sova drabbas jag av dåligt samvete att man inte är
Världens bästa mamma jämt och ständigt. Men vem är det? Jag är ju bara människa... En människa som ska sova - NU!

God natt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar