torsdag 12 augusti 2010

USA

We are expecting guests from the united states of America! Johnnys boss is coming to watch their office and look at the big machines that they're building for the Chinese-people...

Visst är man en hejare på english... Jodåseatt!

Vad gör då husfrun en dag som denna? Jag tar hand om min trötta och övergriniga gosse samt ser till att huset ser respektabelt ut när storfrämmene köm höppenes!
Tur jag inte lämnat allt vind för våg, men en sväng med dammsugarn samt bädda sängen borde jag ju hinna under dagen, om jag nu inte fördriver min tid här vill säga... Prioriteringar!

Emil har gjort framsteg på gå-fronten! I går gick han massa steg själv på gräsmattan. Till och med när han vinglade till lyckades han parera. Inte länge kvar nu gissar jag. Tills han går alltså!

1 kommentar:

  1. Si på tusan! Vad kul och, framför allt, SPÄNNANDE! Jag vill också prata engelska och stimulera min ej-läst-en-bok-på-hela-sommaren-hjärna. JAG VILL OCKSÅ! Nu ska jag i alla fall beställa hem kurslitteratur. Ja, snart får jag också använda min hjärna till vad den är gjord att användas till!

    SvaraRadera