måndag 9 augusti 2010

Snusat lite bebbe

Yes, varit och gosat med nyfödd gosse på 3,2 kg... Så liten och så god, har min buskorv varit så yttepytte? Minns inte och ändå är det bara 10 månader sen. Vart tar tiden vägen?

Idag har vi rännt och kommer förmodligen göra det resten av veckan också. I morgon Övik till på ons, sen kalas tors, fre och lördag! Jisses, det är många att fira nu.

I går fick Emil åka gräsklippare med pappa och han bara älskar det. På med Peltor och skjuts vad det går ;)
Han kan så mycket nu min prins! Frågar man om han kan ge Lilla Anna (en docka) en puss så hittar han Anna och ger henne det! Han vet var Jaffa är och har även kommit på hur man ger henne mat vid bordet - han kan släppa gåvagnen och går steg själv och han rynkar näsan! ;) Snart är han ett år och jag kan inte för mitt liv förstå att han inte är någon bebis längre. Han kommer alltid vara min bebbe och vi älskar honom så vi snart spricker i bitar. Jag och min älskade Johnny. Vi har världens finaste lilla unge :)

1 kommentar:

  1. Hihi söt han är, kul med åkgräsklippare :) Ja visst går tiden fort..och framsteg gör dem! Siri går mellan mig och Johan nu cirka 5-10 steg. Kram

    SvaraRadera