fredag 8 oktober 2010

Hälj igen...

Veckorna går med rasande fart! Vem hinner med något? Inte jag...

Ikväll ska vi ha middagsgäster. Daniel och Maria! På menyn står älgfile med kantarellsaute och potatismuffins :) Låter mer avancerat än vad det är... Hoppas det smakar! Så synd att jag dragit på mig en förkylning med retlig hosta, men man får göra det bästa av situationen!
Tänka positivt...

Bjuder på en bild av min söta brorsdotter, Tilda! Söt som socker :)

Tänk att vi fick så himlarns fina barn. Jag är inte alls partisk...

1 kommentar:

  1. Disco varje dag i Joels rum. Ni bara måste komma på det :-) Vilken tid på dygnet som helst. Det släcks lampor och tänds discobelysning och drar ner rullgardinen och Tilda ser alltid till att dörren stängs! Joel kör igång nån av Tonys gamla hårdrocks cd-skivor och SÅ sätter det igång! WOW...det är en fröjd att skåda!

    SvaraRadera