torsdag 28 oktober 2010

Trötter...

...toker, prosit, glader...
Vad heter de resterande dvärgarna?

Har haft en tröttdag hemma. Slöat och Emil fick sova sin dagslur på min mage i soffan mellan 12-14. Det är så mysigt.
Ikväll blev jag återigen påmind över hur mycket jag älskar denna lilla människa. I mina ögon är han helt och hållet perfekt. Sina vackra ögon, sitt lockiga hår, det nyfikna sättet och hans tjuriga temperament. Han förstår så mycket nu och vi har så otroligt mysigt på dagarna. Vilken tur att just DU kom till oss, Emil. Det finns ingen annan jag avgudar så som dig.

Har sett rosa bandet-galan ikväll. Tänk att 1 kvinna på 9 drabbas av cancer... 4 st varje dag dör. Men, 80% överlever denna sjukdom. Kanske därför jag är lite blödig ikväll.

I morgon är det fredag och vi har inte mycket planer för helgen. Men jag ska knåpa i hop någon mysig fredagsmiddag och så ska jag nog köpa en god flaska vin. Ett glas rött varje fredag gör kroppen glad :) och vi lever längre. Johnnys farmor är snart 93 år, hon äter hälsokost, dricker indiante, motionerar och dricker ett glas rött vin varje kväll. Hon är underbar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar