fredag 10 september 2010

Fredag

Äntligen!
Min kära J kom hem i morse... Har sagt det förr och säger det igen, alla ensamstående mammor ska ha en eloge! Man är med sitt barn 24/7 och man får ingen som helst avlastning. Jag älskar att spendera tid med Emil men jag gillar även skarpt att spendera tid med mig själv. Visst är jag ego?
Fredag i alla fulla fall och J drog precis på affären för att inhandla lite förnödenheter, toapapper tex som alltid är slut när man som mest behöver det. Är sugen på ett glas vin ikväll men vi får se om jag har turen på min sida eller om jag får hålla till godo med ett glas kallvatten :)

Bokade för övrigt resan till Spanien häromdagen, åker den 21 dec och kommer åter den 5 jan. Två veckor av bara lata dagar, god mat, spanskt vin, älskat sällskap, kärlek och mys. Känns som en bra start på det nya året - sen börjar dagis och det vanliga vardagslivet igen! Jisses vad tiden springer iväg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar