måndag 6 september 2010

Full rulle

Ja, dagarna är numera inte en dans på rosor! Eller jo, de är ju underbara men lite mer fartfyllda sedan barnet började traska omkring. Han blev så tvärstor... Däremot känner jag att väggarna blir allt mindre här hemma och ser på nåt vis fram emot att börja göra nåt. Tills i januari får jag kanske börja med nån hobby... Eller påbörja Emils album? Kanske måla skåpet som jag tänkt de senaste veckorna? Eller kanske städa bilarna?! Eller, eller, eller... Det finns så många projekt och jag måste prioritera det viktigaste! Annars blir det nog aldrig gjort :)

I helgen hade vi barnvakt och passade för övrigt på att ta en hotellnatt i Umeå. Det är så mysigt att bara få vara vi ibland utan ansvar... Men vi saknade nog skorven lika mycket båda två så att komma hem var lika underbart som att vara borta!

Ikväll blir det gymet, nu när min träningsvärk precis släppt :) I morgon åker J:et till Belfast så jag får passa på att bränna fläsk ikväll :)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar