torsdag 9 september 2010

Vissa dar

Vissa dagar spelar det ingen roll hur länge man fixar och donar med sitt fejs... Det blir liksom aldrig riktigt bra! Man blir aldrig nöjd, medan man vissa dar känner sig helt ok med att vara helt osminkad. Å andra sidan finns det inte så mycket tid att lägga på utseendet längre. Emil vet precis när han ska börja gnöla:
1. När jag sminkar mig
2. När jag ska dricka kaffe
3. När jag ska äta
4. När jag precis somnat
5. När jag ska hänga tvätt

Allt utom punkt 3 och 4 kan jag offra för hans skull, annars tappar jag, likt andra människor, ork och tålamod!
Jag skulle ju offra mitt liv för honom så vad gör det väl att man inte känner sig som en snyggmorsa jämt! Han älskar nog mamma ändå får jag hoppas!

Puss

2 kommentarer:

  1. Tycker du ser jätte pigg och fin ut på den bilden! Avundsjuk också på hur smal och fin du är efter graviditeten ;0)!! Kram

    SvaraRadera
  2. Känner igen det där! Men på den där bilden hörrdu ser du så fin ut! =) kram

    SvaraRadera