lördag 2 januari 2010

Gott nytt och god fortsättning...

Det nya året är här. Ett spännande år, som jag ser fram emot med glädje och även lite vemod.
Prins Emil kommer att växa under detta år och det ena framsteget kommer att avlösa det andra... Absolut jättekul och fascinerande att få följa krabaten, men ändå lite ledsamt, eftersom han aldrig kommer vara så här liten någon fler gång. Gäller att njuta av varje sekund och minut...

Nya året firades med min bror Johan och hans fantastiska familj - Petra, Joel och lilla Tilda! Johan var även här och Lasse å Monica. Trevligt värre, men sent för en småbarnsförälder, som vaknar titt som tätt under natten! Även jag kände mig lite "småbakis" i går, trots att jag bara drack hallonsoda och alkoholfri skumpa. Så kan det gå... Skönt att få ligga i soffan hela dagen och mysa! Kvällen förstörde jag dock... skyller allt på trötthet. Så trött och så jävla bitchig - det grämer jag mig över. Men jag har bett om förlåtelse och den mottogs.

Emil började det nya året med vändning från mage till rygg... Otroligt så stort och rörande!!!

Nu kom han till mitt knä... bjuder på lite bilder ist.









































2 kommentarer:

  1. snygg du är och söt emil är! =) Bitchig är jag också och oftast blir jag förlåten också..men man får liite dåligt samvete!

    SvaraRadera
  2. Tackar för en trevlig nyårsafton...så här långt i efterskott :-) Nu ser vi fram emot ett nytt år med många trevliga minnen
    KRAM / Petra

    SvaraRadera