söndag 24 januari 2010

Long time no see

Helt kass på att uppdatera. Måste måste bättra mig - för min egen skull!

Haft en otroligt lugn helg med en gladskit-Emil. Han är ju underbarast...
Kollade resor till Spanien idag - hoppas att kunna åka dit i maj. Möter då upp med J´s bror och hans lilla familj samt svärföräldrar. Vi med småbebisar tränger in oss i ett hus medan svärisarna får bo inne i det andra... Lyx! :-)

Emil sover, och har gjort i en timme ungefär. Så skönt när han väljer att somna relativt tidigt, då man får lite tid för sig själv och varandra.
Brösten spänner lite, men Emil har nästan slutat äta från dom. Känns lite tråkigt, men samtidigt skönt på nåt vis. Så länge lilla Gubben är nöjd och glad, är mamma lycklig och då spelar ju ingen bröstmjölk i världen någon roll.  Så länge jag håller i gång dem för nattemålen så slipper jag upp i mörkret för att tillreda käk. Men, det är väl snart ett minne blott det med. Men, som sagt, vad är väl en bal... :-)

Slänger upp lite bilder sedan begynnelsen, då det begav sig!

















En Johnny & En Maria =



 












en liten Emil :-) 1 dag gammal och nybadad! Sötisen...















Första mötet - starkare kärlek finns ej...















Sliten mamma med sprängande boobs och baby-blues. LIten Emil, 2 dagar!

1 kommentar:

  1. Världens finaste lilla familj! Älskar er alla så otroligt mycket! :-) Saknar er gör jag också! KRAM världens BÄSTA syster!

    SvaraRadera