måndag 19 april 2010

Bad och motion

Precis hemkommen från "brännafläskisinnepromenad"... Vad nu det innebär?
För mig: Rask promenad med bra musik i öronen, inte slow-fox dock, utan riktig promenadmusik. Vad jag spelar i min IPod, det vill ni inte veta. Då skulle jag ju få skämmas... Nä, det vågar jag inte! ;-)

Vi gjorde premiär på badhuset i dag. Emil älskar vatten, det är ju uppenbart. Han plaskar och bara älskar att bada... en riktig sjöjungfru, fast en man då, vad heter det? Sjökarl?
Vilka kassa funderingar egentligen.
I alla fulla fall så hade vi med oss Monica å Lova, vilket var väldigt trevligt.

Läget är ganska oförändrat för J:s mormor, eller ja, det är inte bättre. Hoppet överger inte i första taget.

Nu ska jag "avsvetta" och se lite på TV. Konstigt, jag har inget speciellt TV-sug nuförtiden. Kanske för att det bara är kasst på burken. Eller så kanske man blivit av med det där beroendet!! Skönt de...

Emil fick febran natten till lördag, stackarn. Uppe på 39 graders-strecket igen... Tänder? Jag vet inte, ser inga.
Eller så var det bara en tillfällig förkylning!

3 kommentarer:

  1. *hihi* jag funderade vidare och sjöman är ju inte helt rätt det heller..
    Men VAD lyssnar du på?
    Sussa sött du och din badpojke

    SvaraRadera
  2. Hej! va kul med bad :D vi borde ta och träffas igen "föräldragruppen" eller vad sägs? :) / Elina

    SvaraRadera
  3. ok ja jag tror inte man kan lita på sfmåttet riktigt, lillan var kort o tjock vägde nästan 4 kg o jag tror inte jag låg särskilt över med henne, 38 tror jag:) allt bra med er då?

    SvaraRadera