fredag 9 april 2010

Fredag

Helg igen

Vi ska spendera vår lediga tid med att påta på i gamla huset så vi kan få det sålt nån gång.
Sambon och svärfar monterade in nya duschkabinen i går och sen ska det in ny toastol samt nytt handfat med tillhörande skåp.
Vi har fortfarande mycket rat kvar där nere, men det ska vi hugga in på i helgen. Rensa och köra på tippen så det blir tomt.
Ska bli skönt...

Emil gjorde en underbar natt igen. Somnade kring 19.15 och vaknade 06.15... Han är ju fantastisk!
Min guldklimp... satt i sängen och lekte för en stund sen. Sitter så otroligt stadigt nu, så roligt att se alla framsteg. Håller med om att första året i barndomen är så händelserikt. Det händer något nytt varje vecka, om inte varje dag ibland. Vilken förmån man har, som får njuta av denna tiden tillsammans med dem man älskar!

Nu sover han, somnade i en rolig ställning, men är man trött så är man. Efter det ska vi ta ett bad tillsammans och sen kanske vi drar oss in mot stan för att hälsa på Bojan som ligger på sjukhuset. Eller så är vi bara hemma, men det känns lite trist... Otåliga jag!

2 kommentarer:

  1. Tja bruden! Tack! Måste känna mej ganska nöjd med det när det va min andra gång ja klipper en tjej :) killar är ju som lätt att klippa men tjejer.. Puh! Men man lär sig nått hela tiden.. Allt bra med er annars? kramis

    SvaraRadera
  2. Man är ju som tvungen att vara stark när det gäller ens barn. Och jämför man med det vi genomgick med Novah så var ju det här en dans på rosor! Visst, det hade ju kunnat gå värre, men varför tänka så när det gick bra? ;-) Ok, kan erkänna att jag var nära att bryta ihop när lugnet infann sig och oron rann bort när vi kom hem igår. Men eftersom läkarna och personalen inte var nå oroliga så kunde jag slappna av ganska mycket också, inte fullt ut men mycket! Men nog var jag orolig, men hade varit oroligare om vi inte hade åkt in. Hoppas eran helg var bättre =)

    SvaraRadera