onsdag 21 april 2010

Tandis

Idag smäller det. Min "feta" plånbok ska bli ännu mindre... Jag ska till tandläkaren och laga ett hål av tre, detta är alltså första besöket av tre. Jag hatar verkligen detta, får ont i magen av tandis. Men, jag har hört att Magnus ska vara bra, så det känns ju lite bättre.
Johnny kommer hem och får vara med Emil under tiden, bra att jag slapp lämna honom till någon som han inte trivs med...

Senaste dagarna har vår vovve varit väldigt billig. Hon skötte sig så bra under löpet, men nu är hon den mest oregerliga i världshistorien. Blir så less att måsta jaga henne runt överallt. Känns tragiskt att hon inte kan få springa lös, men som hundägare har man väl ett visst ansvar, så man gör väl vad som måste göras!

Svängde in på Kvantum i går när vi åkte från Umeå, provade att ha Emil i kundvagnen, där barn ska sitta och det gick ju galant. Han satt där och höll i sig och tittade på allt roligt som affären hade att erbjuda. Han är så duktig min lilla groda!

1 kommentar:

  1. Tandis e verkligen ingen kul utgift..vet hur det känns! Siri gillar för övrigt också att hänga med på affären då hon får sitta och titta sig omkring i vagnen! =)kram

    SvaraRadera