torsdag 8 april 2010

Ny Phone

Jag har varit lite kass på att uppdatera, men viktigare saker har fått gå före. Göteborgsbesök tex.
Vi har haft det så mysigt, men nu dröjer det inte länge förrän vi ses igen. Bara vi får arslet ur vagnen och bokar resan någon gång. Till Göteborg alltså... sista helgen i maj.

Häromdagen köpte jag en ny telefon, en IPhone :-)
Hur cool som helst, det är ju lovely! Man kan ju ha den till vad som helst! Verkligen, det finns ALLT på den...

Igår ställde vi in spjälsängen i Emils rum efter två nätter av noll sömn. Jag vet, jag är jättelöjlig som gnäller över lite sömn då barnet sovit som en ängel förut. Men, faktum är att jag inte alls är någon bra mamma när jag inte fått sova som jag bör. Inget tålamod och noll fantasi. Hur som helst så sov han första natten i eget rum och det gick ju hur bra som helst. Var inte uppe en enda gång :-) Han somnade 19.15 och vaknade 07.00. Det är ju absolut inget att klaga över. Min stora prins... I går sänkte vi även sängen, för det är bara en fråga om tid tills han ställer sig upp!


På schemat i dag står långpromenad, till V-by för att hämta ut paket och handla lite. Blir en skön stund... samt att fläsket får sig en omgång :-)

1 kommentar: