onsdag 31 mars 2010

Latmasken

Ögonen går i kors, är så trött och ändå sitter jag här och drönar.
Inget roligt händer - Emil är ljuspunkten i mitt liv, mitt allt, mitt universum.

Idag var vi hos grisbonden och kollade in nykläckta griskultingar... OJ, så söta!


















Smågrisarna :-)















MammaGris å BebisGris ;-)














Under värmelampan!



















Lite större grisar... typ ett halvår gamla och redo :-(














Emil är sötare än smågrisar :-D














Min solstråle!














Sötongen...















Äter på "plastmorfars" fötter, dökul :-)

5 kommentarer:

  1. Nämen vilka kultingar Åååååå...har hört att dom är hårda som träklabbar *hihi*
    Åååååsssååååå lilla solstrålen Emil, sötare än kultingarna ;-)

    SvaraRadera
  2. Du kanske har lust att komma på någon mamma/barn träff vi har? =)

    SvaraRadera
  3. va fin du verkar i ljust hår! o griseknoen gulleplutt hehe! GLAD PÅSK!

    SvaraRadera
  4. Ja håller med, jätte fin i blond skrud!
    Vad han växer Emil! å är ju såå sööt ;)
    Wilmer ska oxå jämt bita i allas tår om han kommer åt :)

    SvaraRadera
  5. Naaaw sötgubben! Nu ska du vara med och tväla på min blogg till lillgubben tycker jag! Kan vinna en jätte läcker mössa åt honom! Kramis från oss!

    SvaraRadera