fredag 5 mars 2010

Fredagsmys

Emil vaknade 02.15 i natt. Vanligtvis somnar han alltid om efter nattamålet, men i natt hade han svårt för att slå igen de stora blå. Konstigt, tänkte jag i dimman, men han somnade i alla fall.
06.15 hör jag tryckande ljud från hans lilla säng. Just det. Han sket inte på hela dagen i går - därav den oroliga lilla kroppen.  Stackars liten, att mamma inte förstår och att inte kunna göra sig förstådd.
Vi vaknade då och klev upp - sen har vi myst hela dagen. Emil har varit trött, vilket han oftast är då han inte får sina 11-12 timmar under natten. Då sover han mkt på dagen istället, men somnade som en klubbad säl kl 19.30.
Skönt då jag är trött som en gnu och behöver egentid med min bättre hälft - allt är inte som det brukar vara.
Hoppas på förbättring dock...

Ser fram emot en lugn och skön helg - med soool. Jag håller alla tummar. Och tår...

1 kommentar: