tisdag 16 mars 2010

Kuckeliku

Uppe före tuppen.
Emil gjorde en "Emil..."" haha. Sov hela natten igen. Så skönt. Somnade 20 och vaknade 06. Det är ju underbart och man känner sig utvilad.

Dagens schema består av besök i Vännäsby på församlingsgården. Det är kyrkan som håller i någon typ av Öppen-Förskola-Verksamhet - Kyrkans Barntimme kanske det kallas...?
När Emil var "liten" tyckte jag att det var aaaaalldeles för tidigt för sådana samkomster, men nu förstår jag de mammor som faktiskt tar sig dit då det börjar kl. 9.30. Barn verkar ha en tendens till att vakna i ottan.
Ska man se det positivt så hinner man ju väldigt mycket under dagen!

Igår hade jag tråkigt, jag var trött och orkeslös. Trots det, lyckades jag få ihop lite sängkläder till Lilleman. Ett påslakan och en kudde. Helt klart godkänt. Kanske var det som gjorde den långa natten?
Bildbevis kommer nedan!

Ropade hem en auktion på Tradera i går. 9 bodys för 54 kr (+ frakt). Det är ju bra det!











Påslakanet...

















Min sötsnook i ny mössa och nya glajjor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar