tisdag 9 mars 2010

Nostalgi

Äntligen har jag fått över korten från min kamera. Det var på tiden, jag tror nämligen den kommer avlida vilken dag som helst. Symptomen tyder på detta...

Lite random pics




Gravid i v10 (typ)























Emil i v15 :-)

















v16 (typ)




















Jag i v.25 (typ)

















v30 (typ)





















Tilda 1 dag gammal... Gulltuss!
















Fondväggen är uppe... Me like! (ungefär här la kameran av... därav kvallan)




















Morgonmys med min favvokille!!





















Gladskit ca 06.30 på morgonen!!!




















Jag och Emil på Mekka, den 4/3 -10




















Coola killen i solglajjor :-) Emil 5 månader!!!

















Emil ungefär 3 veckor... Min skatt, mitt liv!

2 kommentarer:

  1. Fina bilder :-) Var inte meningen att bli irriterad idag när vi pratades vid, tycker bara det är så tråkigt att ni inte ska åka med. Hade verkligen sett fram emot det.. Aja, det kommer väl kanske fler gånger. Kram

    SvaraRadera
  2. Fina bilder =) det är ju så mysigt med gravid magar =)

    SvaraRadera