torsdag 11 mars 2010

Torsdag

Jag ska klaga först. På natten.
Jag vet inte vad han hade för fyr för sig denna unge, men han var då inte ett dugg gullig.
Jag gick å lade mig kring 11, Emil hade sovit sedan 8. Han vaknde 00.30 (hungrig), 03 (vaken), 05 (hungrig) och 06(vaken) 06.30 (hungrig) och så somnade han om till 07.30... Då myste vi sängen ett tag till strax efter 8 sen gjorde vi morgon. Trött mamma i dag... och man är inte en vidare bra mamma när man vaknar så där mitt i natten. Fick dåligt samvete, men ja. Vad gör man i dimman liksom? Det är bara att gilla läget.
Kanske är det tandsingar på g? Eller bara en dålig natt helt sonika... Vi får väl se hur kommande natt ter sig.

Våren är då äntligen här och det är otroligt så fort snön smälter bara det blir plus-grader ute. Det bara försvinner. Så himla bra!
Tog en promenad i sakta mak - synd det blåste så in i norden.

ska ta hand om en grinig en....

1 kommentar: