söndag 7 februari 2010

Fint väder

Hade en trevlig kväll i går, men väldigt god mat och underbart sällskap, som alltid. Melodifestivalen missade vi stora delar av, men vad missade vi egentligen? Tycker det var halvtaskigt startfält...

Emil har skött sig bra inatt... Ändå längtar jag tills vi får sova en hel natt ostört. Snart sker det, bara 1½månad kvar! 20 mars ska vi ha barnvakt för första gången även på natten, men jag får ont i magen bara jag tänker på det, så jag tänker lämna det ämnet för den här gången.

Det är så fint väder ute idag. Några grader varmare och det skulle ha känts som en vårdag... Man blir så lycklig när solen lyser och som jag sa till J i morse så längtar jag tills man får höra fåglarna sjunga och snön droppa från taken. Då är det vår...

Han är så kul nu min lilla prins... Han har kommit på att han har en röst. Ligger och gör otroligt roliga ljud. Man kan inte annat än att skratta.

Veckan bjuder på rätt mkt aktivitet...Känns kul.

1 kommentar:

  1. Hihi vi ska också ha barnvakt snart på natten första gången.. känns verkligen konstigt!

    Japp dåligt startfält, håller med!

    SvaraRadera