måndag 1 februari 2010

Vad blir det för mat?

En dag hemma och inomhus med Anna å Affe. Otroligt Trevligt.
Blev inget badhus då en personal på stället tyckte vi skulle hålla oss hemma i denna kylan, då simhallen inte håller rätt temperatur då graderna ute är kring -30. Burr... Nästa vecka kanske!

Har gjort köttfärsbiffar till middag. Till det får det nog bli rotfruktsgratäng - jo då så att...

Emil power-nappar igen. När det blir väder kanske vi kan öva på rutinen att sova flera timmar i sträck istället. Men, han är så liten än, så det känns inte som någon panik. Ska vara glad han sover överhuvudtaget!

Ikväll ska jag gotta ner mig i soffan (som vanligt) med lite god frukt tror jag. Eller godis... eller chips? Vilka i-landsproblem man har. Skämmes tammefan.
















Snyggot (not)... och världens sötaste bebis!

Jag ska inte ens knysta något om att jag redan saknar hårfärgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar