torsdag 4 februari 2010

Övertrött

Gubben var riktigt övertrött nu när han skulle sova. Ögonlocken blir så tunga, men han bara vägrar att slå igen sina vackra, stora, blå tefat till ögon. Efter lite "välling" (ersättning) så somnade han sött i sin säng - hoppas han sover för natten nu bara... Det är ju lite si och så med det när han är så där trött.

Idag åkte vi till Anna, Micke å söt-Alfons. Han är så stor nu, han med. Redan två månader... Mer vaken och så otroligt söt. Vilken tur vi hade va? Vi fick världens finaste barn vi :-)
Lämnade kidsen med Micke och åkte och handlade. Tänk att så lite kan göra så mkt. Inte uppskattade man att åka på affären förut, men nu, utan barn dessutom... Vilken frihet.

Första gången på boa på länge också. Tänk, ett helt år sedan jag drack nu... Saknar det icke. Däremot att kunna ta en öl eller ett glas vin, det saknar jag. Det ska vi råda bot på till helgen. Håll i er nu, jag köpte 4 (F Y R A) öl. Four. Quattro... :-) Ojojoj, sån fest det kommer bli. .
Ammar ju lite och ingenting nuförtiden, så några öl kommer nog slinka ner - älskade liten får äta ersättning på natten till söndag. Jo, vi ska ha Melodifestivalmys på Alvägen.

Nu ska jag slinka ner i soffan och bara glo. Lite te och en macka slinker nog även ner i min mage...
Gissa var min älskade sambo är? :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar