tisdag 16 februari 2010

Skorv

Idag har vi en sån här hemmadag - ska bada lilleman senare i eftermiddag då skorvmedlet fått verka klart. Den där jäkla skorven alltså... Nu ligger han i alla fall och sussar i vagnen min lilla tröttis och jag tor jag ska passa på att ta mig en kaffe och hänga lite tvätt - samt renbädda och ev dammtorka lite...

















-09-kusinerna. Längst upp lilla Tilda, född 13/8, Emil, längst ner till höger, född 4/10 
samt Hugo till vänster, född 15/10. Vilken kanontrio - världens finaste. Jag är ju
då faster till dessa små underbara underverk - Hugo och Tilda...

2 kommentarer:

  1. Va fränt att alla är i samma ålder! Kommer ha kul när dom är större ;) Ska du på öf imorn?

    SvaraRadera
  2. Kul med släkt i samma ålder! Vad är det för skorvmedel?

    SvaraRadera