onsdag 3 februari 2010

Virrpanna

Ibland undrar jag om jag föddes med huvudet under armen...
Här sitter jag vid datorn, Emil sover och det känns väldigt drygt att laga lunch när klockan närmar sig 15. Stiger upp från den enormt osköna stolen (vilket förvisso är tur, annars skulle jag väl sitta här hela dagarna) och så kommer jag på att jag REDAN ätit lunch. Jag åt ju upp Johnnys köttsopppa och två mackor till... det gjorde jag väl för typ 1½ timme sedan - hjärnan är riktigt skarp. Verkligen.

Är det någon som vill bjuda in mig till Voddler? Verkar ju kung att kunna se film via stream, som Spotify - som jag FÖR ÖVRIGT fick ner idag. Klockrent!

Nu vaknar lillälsklingen!

1 kommentar:

  1. Tjenare bruden! Har du skaffat dig en blogg? Va kulitt :D Här finns en sida du kan kika på!
    http://www.billigabarnvagnar.se/product_info.php?products_id=210&osCsid=fd1b6d92600467d753fc3c7cc86041bf Vi saknade dig idag på öppnförskolan! kramis

    SvaraRadera